Skånes Djurpark

Hej!
 
Dessa bilder tog jag för ett par veckor sen när jag och mamma åkte till Skånes Djurpark, vilket var en trevlig tur, med många djur som var ute och lekte. Det finns fler underbara bilder ifrån turen, så det kan komma fler i framtiden ;)
Idag har jag, mamma och lillasyster varit iväg till Forsakar och tittat på vattenfall, där det blev fotografering och underbara bilder (de kommer upp på bloggen om ett par dagar).
Jag har inte lagt upp foto alls på ett bra tag och det finns väl inte en stor anledning till det. Jag har sommarjobbat i tre veckor och det blev inte mycket fotografering eller redigering gjort under de veckorna.
Men under midsommarafton, fredagen, åkte jag, mamma och lillasyster till Köpenhamn, Tivoli och såg 30 Seconds to Mars. Jag tog inte med kameran, på grund av att jag ville slappna av under den dagen och det gjorde jag verkligen. DEN BÄSTA MIDSOMMAR NÅGONSIN!!! De var helt otroliga och fantastisk duktiga och BRA!
Det är väl det som har hänt under mitt sommarlov så här långt, hoppas mer foto kommer upp på bloggen under sommaren. Men här kommer bilderna :)
 
 
Foto, Foto - Djur, Foto - Natur, Foto - Sommar | |
Upp